Publicador de continguts

Entitats financeres

Com puc reclamar al meu banc?

En cas de disconformitat amb l'actuació de l'entitat bancària, l'usuari dels serveis financers ha de dirigir la seva queixa o reclamació a l'oficina on li han atès, i si no arriben a un acord, pot interposar la seva queixa o reclamació davant el Departament o Servei especialitzat d'atenció al client o defensor del client de l'entitat de crèdit.

Les Entitats financeres han de disposar a la disposició dels clients en les seves oficines obertes al públic la informació relativa al departament o servei d'atenció al client.
L'escrit de queixa o reclamació ha de contenir el nom, cognoms i domicili de l'interessat, el DNI, motius de la reclamació, data i signatura.

L'entitat ha de respondre les queixes i reclamacions en un termini de dos mesos des de la seva presentació.

En cas de disconformitat amb la resposta de l'entitat de crèdit, l'interessat pot acudir al Departament de Conducta de Mercat i Reclamacions del Banc d'Espanya.

Data darrera modificació: 8 de març de 2023