Inici -> Reclamacions, denúncies o queixes
L'OMIC només és competent per atendre reclamacions de consumidors empadronats al municipi de Palma.
Els apartats amb (*) son obligatoris
Dades del sol·licitant
Dades del establiment
Fets que donen lloc a la reclamació*
Petició de la persona consumidora*
Documents que s'aportan en relació a la reclamació *
Adjuntar els documents al formulari. Imprescindible adjuntar el DNI.En el supòsit que presenti una reclamació també haurà d'adjuntar factura, rebut o qualsevol altre document que acrediti la relació de consum amb l'empresa reclamada.
Tamany límit per arxiu 2MBPodeu comprimir els arxius abans d'adjuntar-los, per exemple amb 7zip o WinZip
Si no es presenta la documentació requerida en el termini d'una setmana, es considerarà desestimada la sol·licitud
Nova imatge
Els camps marcats amb el símbol * són obligatoris.
Informació bàsica sobre protecció de dades, d'acord amb el Reglament UE 2016/679, de 27 d'abril; la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre, i el Real Decret 1720/2004, de 21 de desembre:
Consentiu expressament al tractament de les dades personals proporcionades, que s'incorporaran a un fitxer automatitzat de titularitat municipal, perquè es puguin cedir a l'entitat contra la qual reclamau o a un altre organisme, amb la finalitat de tramitar reclamacions, queixes o denúncies i atendre consultes dels consumidors?
Consentiu expressament al tractament de les dades personals proporcionades per a obtenir informació sobre la qualitat dels serveis prestats (enquestes voluntàries, invitacions a reunions ciutadanes...)?