Cercar

Inici

Entrena a casa. Gimnàstica de manteniment i Fitnes

Aquest apartat recollirà contingut de suport de la mà de professionals i entitats, amb l'objectiu d'animar-vos a treballar a casa exercicis de manteniment per tal de poder establir així unes rutines de manera senzilla i amb elements que puguem trobar a casa.

Entre totes i tots ho aconseguirem!

 

* Si l'exercici genera molèsties es recomana no realitzar-lo. Adapta l'exercici a la teva condició física i de manera progressiva.

* Els continguts s'actualitzaran progressivament

Fitnes Full body. Brutus. Intensitat alta. Entrenament per a persones amb bona condició física

Exercicis de cames

.

Repte 120. Intensitat alta. Entrenament per a persones amb bona condició física

To the hundred. Intensitat alta. Entrenament per a persones amb bona condició física

Exercici d'isquiotibials

Metodologia Brutus Plus. Intensitat alta. Entrenament per a persones amb bona condició física

To the ten . Intensitat alta.  Entrenament per a persones amb bona condició física

Exercicis de glutis. Zona posterior del maluc

Tabata doble plus. Intensitat alta. Entrenament per a persones amb bona condició física

Exercicis d'abdominals

Treball d'esquena completa

Tabata abdominals. Intensitat alta. Entrenament per a persones amb bona condició física

Tabata cardio. Intensitat alta. Entrenament per a persones amb bona condició física.

Pectoral i dorsal

Exercicis lumbars

Exercici de cames

Pliometria, intensitat alta. Entrenament de resistència per a persones amb bona condició física.

Flexions "to the one"

Tabata abdominals

Exercicis d'espatlla

Exercicis de trapezi y avantbraç

Exercicis de tríceps

Manteniment

Circuit de manteniment


Descàrrega d'arxius

Data darrera modificació: 16 de maig de 2020

© OMIC Plaça de l'Olivar 4. 07002 Palma (Illes Balears) Telèfon: 971 72 46 50 | Fax: 971 72 02 70