La persona que sigui la consumidora final del bé o servei, i sigui resident al municipi de Palma.
Pot demanar la iniciació qui resulti ser el consumidor final del bé adquirit a una empresa o servei prestat per un professional. El consumidor ha de ser resident a Palma i aportar els documents justificatius de la queixa, reclamació o denúncia.
Presencial:
OMIC (Oficina Municipal d'Informació al Consumidor)
Plaça de l'Olivar, 4 (baixos). 07002 Palma
Per Internet:
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Pl. de l'Olivar, 4
Tel. 971 724650
Fax: 971 720270
Web: www.omic.palma.es
El plazo de tramitación es de 2 mesos
Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
Pl. de l'Olivar, 4
Tel. 971 724650
Fax: 971 720270
Web: www.omic.palma.es
Vull fer una reclamació sobre una compra que vaig realitzar a Palma, però tenc la meva residència en un altre municipi. Puc acudir a l'OMIC de Palma? No, l' OMIC només pot atendre els consumidors residents al municipi de Palma, però pot informar de l'organisme competent en cada cas.
Data darrera modificació: 3 de novembre de 2014