Reclamació, Denúncia o Queixa

Reclamació, Denúncia o Queixa

L'OMIC només és competent per atendre reclamacions de consumidors empadronats al municipi de Palma.

Dades de la persona sol·licitant
Cognoms*
Nom*
DNI*
Direcció*
Codi Postal*
Localitat*
Telèfon*
Correu electrònic*
Dades de l'Establiment
Nom*
Direcció*
Codi Postal*
Localitat*
Telèfon*
Data dels fets
Fets que donen lloc a la reclamació*
Documents que s'aporten en relació a la reclamació
Adjuntar els documents en el formularis. Imprescindible adjuntar el DNI.

En el cas que presenti una reclamació, també haurà d'adjuntar factura, rebut o qualsevol altre document que acrediti la relació de consum amb l'empresa reclamada.

Mida límit per arxiu 2MB

Pot comprimir els arxius abans d'adjuntar, per exemple amb 7zip o WinZip

Si no es presenta la documentació requerida en el termini d'una setmana, es considerar' desestimada la sol·licitud

Data de la reclamació*
Text per identificar Refresca CAPTCHA

Informació bàsica sobre protecció de dades, d'acord amb el Reglament UE 2016/679, de 27 d'abril, la Llei Orgànica 3/2018 de 5 de desembre, i el Reial Decret 1720/2004, de 21 de desembre:

Responsable de l'tractament Ajuntament de Palma, plaça de Cort, núm. 1 - CP 07001 Palma (Illes Balears), tel. 971 22 59 00-630 30 82 26, ajuntament@palma.cat
Finalitat de l'tractament Registre i tramitació de la reclamació, denúncia o queixa presentada, atenció de consultes dels consumidors i, si s'escau, tractament amb finalitats estadístiques, com la realització d'enquestes voluntàries i l'enviament d'invitacions a reunions d'assistència voluntària
Base jurídica Exercici de les competències municipals de conformitat amb la legislació vigent, compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públic
Destinataris No es comunicaran dades a tercers aliens a l'administració municipal, llevat obligació legal, com en el compliment de l'article 28 de la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, o per a l'exercici de les activitats que no es realitzin directament per l'Ajuntament i que vinguin regulades per contracte o conveni
Termini de conservació Les dades es mantindran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual han estat obtingudes i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar o d'acord amb les obligacions legals
Drets Es poden exercir, entre altres, els drets d'accés, de rectificació, de supressió, d'oposició, de limitació de l'tractament i de retirar el consentiment de conformitat amb la normativa vigent i mitjançant escrit dirigit a l'responsable de l'tractament